Pruszcz Gdański kontakt
kontakt
Pruszcz Gdański mapa
mapa
Pruszcz Gdański transport
transport
Link do platformy ePUAP
 
ePUAP
Pruszcz Gdański Biuletyn Informacji Publicznej
BIP
Platforma zakupowa

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Formularz wniosku o wpis do rejestru (format *.pdf)

Załacznik do wniosku - oświadczenie o spełnieniu warunków (format *.pdf)

Formularz wniosku o wpis do rejestru (format *.doc)

Załacznik do wniosku - oświadczenie o spełnieniu warunków (format *.doc)


Jak uzyskać wpis do rejestru?
1.    Należy wypełnić wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Pruszcz Gdański.
2.    Należy wypełnić oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
3.    Należy dokonać opłaty skarbowej w zależności od czynności prawnej. Opłaty należy dokonać na rachunek bankowy 94 8335 0003 0121 1827 2000 0007, Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański lub w kasie Urzędu Gminy, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański.
4.    Należy złożyć wniosek, oświadczenie oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański lub w Referacie Gospodarki Komunalnej, ul. Sportowa 15, 83-010 Rotmanka.

Opłaty skarbowe:
1.    50 zł – opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (nie wnosi się dodatkowej opłaty za wydanie zaświadczenia o wpisaniu do rejestru).
2.    25 zł – opłata skarbowa za zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej, dotyczącej rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem (tj. 50 % stawki określonej od wpisu).
3.    17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmian danych zawartych w rejestrze oraz opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w rejestrze.
4.    17 zł – opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury).

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej ....

Akceptuję cookies z tej witryny