Pruszcz Gdański kontakt
kontakt
Pruszcz Gdański mapa
mapa
Pruszcz Gdański transport
transport
Link do platformy ePUAP
 
ePUAP
Pruszcz Gdański Biuletyn Informacji Publicznej
BIP
Platforma zakupowa

Udostępnienie basenu wraz z szatniami basenowymi oraz udostępnienie urządzeń sanitarnych dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Pruszcz Gdański

  1. Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański

  1. Przedmiot zamówienia:
  2. Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie pomieszczeń basenu (wymagana opieka uprawnionego ratownika) wraz z szatniami basenowymi oraz udostępnienie urządzeń sanitarnych dla uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Pruszcz Gdański od dnia 05.09.2016 r. do dnia 21.12.2016 r. ( z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych tj.14.10.2016 r., 31.10.2016 r., 01.11.2016 r., 11.11.2016 r.)
  3. Zajęcia będą odbywały się w:

- 7 grupach 30 osobowych,

- raz w tygodniu każda grupa tj.:

a) Zespół Szkół w Straszynie (30 uczniów) – poniedziałek godz. 18:00-19:00

b) Zespół Szkół w Rotmance (15 uczniów) i Gimnazjum w Przejazdowie ( 15 uczniów)

– wtorek 15:00-16:00

c) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borkowie (15 uczniów) i Szkoła Podstawowa w Wiślinie

(15 uczniów)– wtorek godz. 16:00 – 17:00

d) Zespół Szkół w Łęgowie (30 uczniów) – środa godz. 16:00 – 17:00

e) Zespół Szkół w Straszynie (30 uczniów) – środa godz. 17:00-18:00

f) Szkoła Podstawowa w Wojanowie (30 uczniów) – piątek 13:45 – 14:30

g) Szkoła Podstawowa w Wiślince (30 uczniów) – piątek 15:00 – 16:00.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na świadczenie usług.

III.Termin realizacji zamówienia:

IV.Kryteria wyboru oferty:

Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:

Cena – 100%

V.Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Cenę podaną w ofercie (brutto z VAT), należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w PLN
  3. Ceny podane w ofercie muszą ć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
  4. Miejsce i termin złożenia oferty:
  5. Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30 (pokój nr 30) w zaklejonej kopercie wraz z oznaczeniem: „OFERTA NA UDOSTĘPNIENIE BASENU DLA UCZNIÓW”
  6. Termin składania ofert - 29 sierpnia 2016 do godz. 12:00.
  7. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone bez ich otwierania.
  8. Osoba uprawniona do kontaktów:

Marta Nowicka   tel. 58 692 94 43

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zał. nr 1 – formularz oferty

wynik_zapytania_2016

Drukuj

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej ....

Akceptuję cookies z tej witryny