Artykuł
Formularz wniosku o wpis do rejestru
Załącznik do wniosku - oświadczenie o spełnieniu warunków
Formularz wniosku o wpis do rejestru
Załącznik do wniosku - oświadczenie o spełnieniu warunków
Jak uzyskać wpis do rejestru?
1. Należy wypełnić wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Pruszcz Gdański.
2. Należy wypełnić oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
3. Należy dokonać opłaty skarbowej w zależności od czynności prawnej. Opłaty należy dokonać na rachunek bankowy 94 8335 0003 0116 5885 2000 0001, Gmina Pruszcz Gdański, ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo lub w kasie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański.
4. Należy złożyć wniosek, oświadczenie oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Pruszcz Gdański ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo.
Opłaty skarbowe:
1. 50 zł – opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (nie wnosi się dodatkowej opłaty za wydanie zaświadczenia o wpisaniu do rejestru).
2. 25 zł – opłata skarbowa za zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej, dotyczącej rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem (tj. 50 % stawki określonej od wpisu).
3. 17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmian danych zawartych w rejestrze oraz opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w rejestrze.
4. 17 zł – opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury).