Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Petycje składane do Wójta Gminy – rejestr petycji w latach 2015-2023” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Petycje składane do Wójta Gminy – rejestr petycji w latach 2015-2023

Artykuł

Petycje publikowane są w ciągu 7 dni po ich wpłynięciu do Urzędu Gminy Pruszcz Gdański,
natomiast informacje dotyczące sposobu rozpatrzenia petycji umieszczane są w ciągu 7 dni od daty udzielenia odpowiedzi autorowi petycji.
W przypadku dostrzeżenia braku wniosku na liście pomimo upływu 7 dni od daty wpływu do urzędu, prosimy o przekazanie informacji na adres sekretariat@pruszczgdanski.pl

numerdata
wpływu
przedmiot
petycji
petycjakomórka
prowadząca
termin
odpowiedzi
data
odpowiedzi
odpowiedźforma
złożenia
przebieg
postępowania
13507/
14.10.2015
14.10.2015

 

Petycja w sprawie niezwłocznego
przystąpienia przez Gminę
Pruszcz Gdański do
modernizacji
sieci wodociągowej (...)

treśćSekretarz
Gminy
 petycja pozostawiona bez rozpatrzeniapetycja pozostawiona bez rozpatrzenia (art. 7.1 ustawy) brak osoby reprezentującej grupę podmiotów wnoszących petycjępisemna

27.X.2015r. wystąpienie o wskazanie osoby reprezentującej grupę podmiotów wnoszących petycję

14.XII.2015r. - ponowne wystąpienie o wskazanie osoby reprezentującej grupę podmiotów wnoszących petycję

1813/

07.02.2017

07.02.2017

Petycja w sprawie utworzenia Szkoły Podstawowej w Przejazdowie

treśćGłówny specjalista ds. społecznych06.05.201720.02.2017 treść odpowiedzipisemnaprzedmiot petycji rozpatrywany przez Wójta Gminy i Komisje Oświaty Rady Gminy Pruszcz Gdański

2090/

10.02.2017

10.02.2017

Petycja w sprawie uttworzenia Szkoły Podstawowej w Przejazdowie

treśćGłówny specjalista ds. społecznych09.05.201721.02.2017 treść odpowiedzpisemnaprzedmiot petycji rozpatrywany przez Wójta Gminy i Komisje Oświaty Rady Gminy Pruszcz Gdański

13989/

28.09.2017

28.09.2017

Petycja w sprawie zaniechanie inwestycji pn. budowa placu zabaw w Radunicy na działce nr 34/9

treśćSekretarz27.12.201709.10.2017treść odpowiedzipisemna

zapoznanie się z treścią protokołów z zebrań wiejskich mieszkańców Radunicy (z dnia 29.06.2017r. oraz z dnia 26.09.2017r.), zasięgnięcie informacji od sołtysa wsi Radunica w sprawie przebiegu zebrania wiejskiego w dniu 26.09.2017r.; sporządzenie odpowiedzi

16339/

09.10.2018

09.10.2018Petycja w sprawie integracji komunikacyjnej Gminy z Trójmiastem i wprowadzenia jednolitego biletutreśćStanowisko ds. kontroli wewnętrznej22.02.201918.01.2019treść odpowiedzipisemna

31.10.2018 r. -wystąpienie o wskazanie osoby/osób wnoszących petycję

20.11.2018 r. -uzyskanie stanowiska w sprawie osoby wnoszącej petycję

23.11.2018 r. – uzupełnienie treści petycji przez wnoszącego

Przygotowanie projektu odpowiedzi na podstawie dokumentacji związanej z Programem Rozwoju Gminy oraz dokumentacji związanej z tworzeniem koncepcji działania w tym zakresie, wytworzonej w Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim.

19.01.2019 r. -Sporządzenie zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji

10124/

06.06.2019

06.06.2019Petycja w sprawie zamknięcia drogi publicznej w miejscowości Wiślinkatreśćkierownik Referatu Inwestycji i Remontów02.07.201902.07.2019treść odpowiedzipisemna

06.06.2019 r.  Dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji

02.07.2019 r.  Sporządzenie zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji

12434/

24.06.2020

24 czerwca 2020 r.Petycja w sprawie budowy drogi z płyt na odcinku ulicy Bzowej  do wjazdu na ulicę Kasztanową w BorkowietreśćStanowisko ds. kontroli wewnętrznejdo 23 września 2020 r.28.07.2020treść odpowiedzipisemna

29.06.2020 r. – dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji

28.07.2020 r. -Sporządzenie zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji

17521/

26.08.2020

26 sierpnia 2020 r.Petycja w sprawie montażu progów zwalniających na ul. Jesionowej w Lędowietreśćkierownik Referatu Inwestycji i Remontówdo 25 listopada 2020 r.24.11.2020 r.treść odpowiedzipisemna

27.08.2020r. dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji 

22.11.2020r. Przygotowanie projektu odpowiedzi

24.11.2020r. sporządzono zawiadomienie o sposobie   załatwienia petycji.

17003/

19.08.2020

19 sierpnia 2020 r.Petycja w sprawie budowy boiska i placu zabawa na Modrym w Straszynietreśćkierownik Referatu Inwestycji i Remontówdo 19 listopada 2020 r.19.11.2020 r.treść odpowiedzipisemna

19.08.2020 r.  Dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji

19.11.2020 r.  Sporządzenie zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji

18176/

02.09.2020

2 września 2020 r.Petycja w sprawie budowy skateparku w Borkowietreśćkierownik Referatu Inwestycji i Remontówdo 1 grudnia 202001.12.2020 r. treść odpowiedzipisemna

09.09.2020 r.  Dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji

01.12.2020 r.  Sporządzenie zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji

20819/

30.09.2020

30 września 2020 r.Petycja w sprawie budowy basenu na terenie Sołectwa StraszyntreśćKierownik referatu Inwestycji i Remontówdo 29 grudnia 2020 r.23.12.2020 r.treść odpowiedzipisemna

30.09.2020 r.  dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji

23.12.2020 r. Sporządzenie zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji

17191/

21.07.2021

21 lipiec 2021 r.Petycja w sprawie utwardzenia płytami betonowymi odcinka ul. Zaczarowanej w RotmancetreśćKierownik Referatu Inwestycji i Remontówdo 20 października 2021 r.02.09.2021treść odpowiedzipisemna

22.07.2021r. dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji 

01.09.2021r. Przygotowanie projektu odpowiedzi

02.09.2021r. sporządzono zawiadomienie o sposobie   załatwienia petycji.

16593/

14.07.2021

14.07.2021Petycja w sprawie montażu lustra drogowego na skrzyżowaniu ulic Topolowej i Zielonej w ŁęgowietreśćKierownik Referatu Inwestycji i Remontówdo 12 października 202112.10.2021treść odpowiedzipisemna

16.07.2021r. dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji 

08.10.2021r. Przygotowanie projektu odpowiedzi

12.10.2021r. sporządzono zawiadomienie o sposobie   załatwienia petycji.

18536/

06.08.2021

06.08.2021

Petycja w sprawie utwardzenia płytami betonowymi odcinka ulicy Zaczarowanej w Rotmance.

treśćKierownik Referatu Inwestycji i Remontów08.11.202125.08.2021treść odpowiedzipisemna

 11.08.2021r. dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji

20.08.2021r. Przygotowanie projektu odpowiedzi

25.08.2021 r. -Sporządzenie zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji

18540/

09.08.2021

09.08.2021

Petycja w sprawie utwardzenia płytami betonowymi odcinka ulicy Zaczarowanej w Rotmance.

treśćKierownik Referatu Inwestycji i Remontów9.11.202130.08.2021treść odpowiedziEPuap

11.08.2021r. dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji 

20.08.2021r. Przygotowanie projektu odpowiedzi

30.08.2021r. sporządzono zawiadomienie o sposobie   załatwienia petycji.

19418/

19.08.2021

19.08.2021

Petycja w sprawie utwardzenia płytami betonowymi odcinka ulicy Zaczarowanej w Rotmance.

treśćKierownik Referatu Inwestycji i Remontów18.11.202130.08.2021treść odpowiedziepuap

19.08.2021r. dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji 

20.08.2021r. Przygotowanie projektu odpowiedzi

30.08.2021r. sporządzono zawiadomienie o sposobie   załatwienia petycji.

19564/

20.08.2021

20.08.2021

Petycja w sprawie utwardzenia płytami betonowymi odcinka ulicy Zaczarowanej w Rotmance.

treśćKierownik Referatu Inwestycji i Remontów22.11.202127.08.2021treść odpowiedzipisemna

23.08.2021r.

dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji.

27.08.2021r. Sporządzono zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji

19522/

19.08.2021

19.08.2021

Petycja w sprawie utwardzenia płytami betonowymi oraz doprowadzenia kanalizacji na odcinku ulicy Zaczarowanej w Rotmance.

treśćKierownik Referatu Inwestycji i Remontów19.11.202107.09.2021

Petycja pozostawiona bez rozpatrzenia (art.7 ust.2 ustawy z dnia 11 lipca 2014 o petycjach)

pisemna

23.08.2021dekretacja petycji na pracowników Urzędu Gminy w celu przygotowania projektu rozpatrzenia petycji

25.08.2021r. wezwano stronę do uzupełnienia treści petycji.

20741/

03.09.2021

03.09.2021

Petycja w sprawie korekty rozkładu jazdy linii autobusowej 837 w godzinach porannych w dni powszednie

treśćReferat Spraw Obywatelskich stanowisko ds. komunikacji gminnej 02.12.2021

petycja pozostawiona

bez rozpatrzenia

petycja pozostawiona bez rozpatrzenia (art. 7.1 ustawy w związku z art. 4 ust. 2 pkt. 1 i 2) brak osoby reprezentującej grupę podmiotów wnoszących petycję

pisemna

przekazanie petycji do oceny prawnej i merytorycznej pracownikowi Urzędu Gminy

26965/

12.11.2021

12.11.2021

Petycja w sprawie modernizacji ulicy Zaczarowanej w Rotmance

treść

Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów

12.02.2022

03.01.2022

treść odpowiedzi

pisemna

17.11.2021 r. dekretacja na pracowników urzędu w celu przygotowania projektu odpowiedzi

03.01.2022r. Sporządzono zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji.

27119/

15.11.2021 

15.11.2021

Petycja w sprawie modernizacji ulicy Zaczarowanej w Rotmance

treść

Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów

03.01.2022

15.02.2022

treść odpowiedzi

pisemna

17.11.2021 r. dekretacja na pracowników urzędu w celu przygotowania projektu odpowiedzi

03.01.2022r. Sporządzono zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji.

27973/

24.11.2021 

24.11.2021

Petycja w sprawie autobusu szkolnego

Treść petycji 27973treść

Referat Spraw Obywatelskich stanowisko ds. komunikacji gminnej

 24.02.2022

24.02.2022

treść odpowiedzi

pisemna

dekretacja na pracowników urzędu w celu przygotowania projektu odpowiedzi

Termin rozpatrzenia 24.02.2022r.

 

1477/

11.1.2022

10.01.2022

Petycja w sprawie remontu drogi gminnej ul. Ku Pompie.

treść

Komórka prowadząca kierownik referatu inwestycji i remontu.  termin odpowiedzi

10.04.2022r. 

28.03.2022r.

treść odpowiedzi

pisemna

12.01.2022 r. dekretacja na pracowników urzędu w celu przygotowania projektu odpowiedzi

 

28.03.2022r. Sporządzono zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji.

1483/

10.1.2022

10.01.2022

Petycja w sprawie zmiany w oznakowaniu ul. Ogrodowej w Juszkowie

treść

Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów

10.04.2022

08.04.2022

treść odpowiedzi

pisemna

12.01.2022 r. dekretacja na pracowników urzędu w celu przygotowania projektu odpowiedzi

Termin rozpatrzenia 08.04.2022 r.

12941/

20.04.2022

20.04.2022r.

Petycja w sprawie utwardzenia drogi na działce nr 268 w Wiślince

treść

Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów

20.07.2022r.

21.06.2022

treść odpowiedzi

pisemna

21.04.2022 r. dekretacja na pracowników urzędu w celu przygotowania projektu odpowiedzi

21.06.2022r. Sporządzono zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji.

6118/

16.02.2022

16.02.2022

Petycja w sprawie wiaty przystankowej na ul. Ofiar 10 Kwietnia w Borkowie

treść

Referat Spraw Obywatelskich stanowisko ds. komunikacji gminnej

15.05.2022

petycja pozostawiona

bez rozpatrzenia

petycja pozostawiona bez rozpatrzenia (art. 7.1 ustawy w związku z art. 4 ust. 2 pkt. 1 i 2),

petycja nie zawiera wskazania miejsca zamieszkania lub siedziby podmiotów, które składały petycję

pisemna

przekazanie petycji do oceny merytorycznej

6119/

16.02.2022

 

16.02.2022

Petycja w sprawie ustawienia nowej wiaty przystankowej na ul. Ofiar 10 kwietnia w Borkowie

treść

Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów

15.05.2022

Petycja pozostawiona bez rozpatrzenia

Petycja pozostawiona bez rozpatrzenia (art. 7.1 ustawy w związku z art. 4 ust. 2 pkt. 1 i 2), petycja nie zawiera wskazania miejsca zamieszkania lub siedziby podmiotów, które składały petycję

Pisemna

Przekazanie petycji do oceny prawnej i merytorycznej

24483/
18.07.2022

18.07.2022

Petycja o umieszczenie na Oficjalnej Stronie WWW Gminy lub w BIP – infografiki PSPS o postępowaniu z odpadami EPS (styropianu).

Treść w załączniku + baner

Referat Gospodarki Komunalnej

17.10.2022

07.10.2022

treść odpowiedzi

pisemna

 

27106/

18.08.2022

18.08.2022

Petycja ws. Utworzenia oddziałów zmilitaryzowanej Samoobrony Gminnej i zakupu broni dla każdego rdzennego polskiego mieszkańca tej gminy

treść

Referat Spraw Obywatelskich

17.11.2022

09.11.2022

treść odpowiedzi

Pisemna (wiadomość e-mail)

Przekazanie petycji do oceny merytorycznej

987/

09.01.2023

09.01.2023

W sprawie remontu nawierzchni ulicy Zaczarowanej w Rotmance

treść

Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów

09.04.2023

05.04.2023

 treść odpowiedzi

 Pisemna (EPUAP)

25.01.2023

dekretacja na pracowników urzędu w celu przygotowania projektu odpowiedzi

05.04.2023

Udzielono odpowiedzi

14647/

12.6.2023

12.06.2023r.

w sprawie podjęcia działań zmierzających do stopniowego wdrożenia w urzędzie procedur związanych z pełną obsługą płatności dokonywanych online przez Interesantów/ Petentów/ Podatników

treść petycji

Kierownik Referatu Organizacyjno - Administracyjnego

 12.09.2023r.

28.08.2023r.

treść odpowiedzi

Pisemna

e-mail

28.08.2023r.

Udzielono odpowiedzi

23577/

14.09.2023

14.09.2023r.

w sprawie wykonanie rekonesansu w obszarze związanym z potrzebą stopniowego przygotowywania się do wdrożenia w JST przepisów Dyrektywy 2022/2555 w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii oraz zaplanowania szkoleń i audytów w tym zakresie. 

treść petycji

Referat Organizacyjno- Administracyjny

 13.12.2023r.

 11.12.2023r.

treść odpowiedzi

 E-mail

22.09.2023r.

dekretacja na pracowników urzędu w celu przygotowania projektu odpowiedzi

11.12.2023r.

Udzielono odpowiedzi

28881/

13.10.2023

13.10.2023

w sprawie zaplanowania i wykonania modernizacji  kolejnego, wciąż nie utwardzonego odcinka ulicy Zaczarowanej.

treść petycji

 

 

Referat Inwestycji i Remontów

 

 

 13.01.2024r.

 12.01.2024r.

 treść odpowiedzi

E-mail

18.10.2023r.

dekretacja na pracownika urzędu w celu przygotowania projektu odpowiedzi

12.01.2024r.

Udzielono odpowiedzi

32158/

27.11.2023

27.11.2023

w sprawie o podjęcia działań zmierzających do stopniowego wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełną obsługą płatności dokonywanych online przez Interesantów/Petentów/Podatników poprzez udostępnienie takiej możliwości na stronie internetowej samorządu

treść petycji

Referat Organizacyjno- Administracyjny

27.02.2024r.

 26.02.2024r.

 treść odpowiedzi

E-mail

08.12.2023r.

dekretacja na pracowników urzędu w celu przygotowania projektu odpowiedzi

 26.02.2024r. 

udzielono odpowiedzi

Kultura Sport Opieka Społeczna Straż

KulturaSportOpieka społecznaStraż gminna

Pruszcz Gdański - Herb
Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1

83-000 Juszkowo

Tel.: 58 692 94 00

E-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl

NIP: 5932140699

Godziny pracy urzędu

Poniedziałek 7.30 - 15.30

Wtorek 7.30 - 15.30

Środa 9.00 - 17.00

Czwartek 7.30 - 15.30 DZIEŃ WEWNĘTRZNY
INTERESANCI NIE SĄ PRZYJMOWANI

Piątek 7.30 - 15.30

Statystyki on-line
Licznik odwiedzin:7 712 746
Dzisiaj:0
Gości on-line:1
Twoje IP:3.15.175.101
Film promocyjny
Newsletter
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.